Xiaomi yeni USB çoklayıcısını satışa sunuyor

Teknoloji alanında adından sıkça söz ettiren Xiaomi, USB çoklayıcılarının da arasına katılıyor. Yeni çoklayıcısı, kitle fonlaması sürecini tamamlayarak kullanıcılarla buluşuyor.

Xiaomi 10-in-1 Type-C çoklayıcı özellikleri ve fiyatı

Xiaomi 10-in-1 Type-C modeli diğer çoklayıcılardan farklı olmayacak şekilde tasarlanmış. Alüminyum kaplamaya sahip olan çoklayıcı, kablosuz bağlantılar için ayrı bir alan sunuyor. Toplamda 10 genişleme seçeneği bulunan bu üründe; 1 adet USB Tip-C portu, 3 adet USB Tip-A portu, bir adet HDMI portu, bir adet Gigabit Ethernet portu, bir adet 3.5mm jak ve hafıza kartı yuvası bulunuyor.

Hız konusunda iddialı olan çoklayıcı, USB portlarını USB 3.0 standardında sunarken aynı zamanda PD100W hızlı şarj desteği de sağlıyor. HDMI portu 4K 60Hz çözünürlük desteği sunarken Ethernet portu da 1000Mbps hızına kadar çıkabiliyor. Xiaomi, kullanıcılarına çoklayıcılarını kullanmadan önce cihazlarının Tip-C portlarına uygun olup olmadığını kontrol etmelerini öneriyor. Xiaomi 10-in-1 Type-C çoklayıcı, 28 dolarlık fiyat etiketiyle satışa sunulacak.

Related Posts

Yağmur Drone’ları durdurabilir mi? İşin uzmanları anlatıyor

Gökyüzünü fetheden drone teknolojisi, tarımdan arama-kurtarmaya, film çekiminden lojistiğe kadar birçok alanda vazgeçilmez bir araç haline geldi. Ancak yağmurlu havalarda drone uçurmak, hem cihazın güvenliği hem de uçuş performansı açısından ciddi …

Bak şu robotun yaptığına: 1.800 kilometre uzaktan biftek pişirdi

Çin’in önde gelen robotik şirketlerinden Shenzhen Dobot, teknoloji dünyasında yeni bir dönüm noktasına imza attı. Şirket, geliştirdiği insansı robotun sanal gerçeklik başlığı aracılığıyla tam 1.800 kilometre uzaklıktan başarıyla biftek pişirmeyi …

D Tech Cloud, perakende sektöründe dijital dönüşümün nabzını tuttu

Yerli bulut teknolojisi şirketi D Tech Cloud, perakende sektörüne özel dijital dönüşüm çözümlerini, sektörün öncü markalarıyla buluşturduğu ‘Cloud Retail Summit’ etkinliğinde tanıttı. İstanbul Kemer Country Hotel Club’da düzenlenen buluşmaya; Getir, FLO Grup, Arzum, Koton, A101, Carrefour, Colins, Gloria Jeans, İpekyol, Madame Coco, Naf Naf ,Saruhan (Fakir) ve sektörün lider birçok markasının üst düzey yöneticileri ile strateji ve dijital dönüşüm ekipleri katıldı.

Windows’un ünlü “Mavi Ekranı” tarih oluyor

Teknoloji tarihinin en ikonik simgelerinden biri olan “Blue Screen of Death” (BSOD) yani “Mavi Ekran”, Microsoft’un aldığı kararla artık yerini siyah bir ekrana bırakıyor. Yaklaşık 40 yıldır Windows kullanıcılarının korkulu rüyası olan bu ekranın renginin değişmesi, sadece görsel bir tercih değil; Microsoft’un güvenlik stratejisindeki köklü dönüşümün de bir parçası.

Güneş’in üstündeki gizli çizgiler ortaya çıktı

ABD’li bilim insanları, Güneş yüzeyinin şimdiye dek elde edilen en net ve ayrıntılı görüntüsünü kaydetti. Güneş’in yüzeyindeki yapılar ilk kez bu kadar yakından ve berrak bir şekilde incelendi.

Xbox’lar için özel VR; Meta Quest 3S Xbox Edition satışa çıktı

Microsoft ve Meta arasında gerçekleşen işbirliği ile ortaya çıkan Xbox’lara özel VR Meta Quest 3S Xbox Edition satışa çıktı.