OpenAI, X’e rakip olacak yeni sosyal medya platformu geliştiriyor

OpenAI, Yeni Sosyal Medya Platformu Üzerinde Çalışıyor

Yapay zeka araştırma şirketi OpenAI, ChatGPT’nin arkasındaki güçlü teknolojiyi kullanarak kendi sosyal medya platformunu geliştirmeye hazırlanıyor.

Konuyla ilgili sızan bilgilere göre, OpenAI CEO’su Sam Altman, dış uzmanlardan geri bildirimler alarak projeyi şekillendiriyor.

İlk aşamada olan projenin odak noktası, ChatGPT’nin etkileyici görüntü üretme yeteneklerinden ilham alarak oluşturulan bir prototip üzerinde yoğunlaşıyor.

Yeni platformun, bağımsız bir uygulama mı yoksa ChatGPT ile entegre bir özellik mi olacağı ise henüz kesinlik kazanmış değil.

Altman ve Musk Arasında Rekabet Yükseliyor

OpenAI’nin sosyal medya sektörüne adım atması, Sam Altman ve Elon Musk arasındaki rekabeti daha da kızıştırabilir.

Geçtiğimiz şubat ayında Elon Musk’ın OpenAI’ı büyük bir miktarla satın almak istemesine karşın, Altman da esprili bir dille Twitter’ı (şimdiki adıyla X) satın alma teklifinde bulunmuştu.

Related Posts

Yağmur Drone’ları durdurabilir mi? İşin uzmanları anlatıyor

Gökyüzünü fetheden drone teknolojisi, tarımdan arama-kurtarmaya, film çekiminden lojistiğe kadar birçok alanda vazgeçilmez bir araç haline geldi. Ancak yağmurlu havalarda drone uçurmak, hem cihazın güvenliği hem de uçuş performansı açısından ciddi …

Bak şu robotun yaptığına: 1.800 kilometre uzaktan biftek pişirdi

Çin’in önde gelen robotik şirketlerinden Shenzhen Dobot, teknoloji dünyasında yeni bir dönüm noktasına imza attı. Şirket, geliştirdiği insansı robotun sanal gerçeklik başlığı aracılığıyla tam 1.800 kilometre uzaklıktan başarıyla biftek pişirmeyi …

D Tech Cloud, perakende sektöründe dijital dönüşümün nabzını tuttu

Yerli bulut teknolojisi şirketi D Tech Cloud, perakende sektörüne özel dijital dönüşüm çözümlerini, sektörün öncü markalarıyla buluşturduğu ‘Cloud Retail Summit’ etkinliğinde tanıttı. İstanbul Kemer Country Hotel Club’da düzenlenen buluşmaya; Getir, FLO Grup, Arzum, Koton, A101, Carrefour, Colins, Gloria Jeans, İpekyol, Madame Coco, Naf Naf ,Saruhan (Fakir) ve sektörün lider birçok markasının üst düzey yöneticileri ile strateji ve dijital dönüşüm ekipleri katıldı.

Windows’un ünlü “Mavi Ekranı” tarih oluyor

Teknoloji tarihinin en ikonik simgelerinden biri olan “Blue Screen of Death” (BSOD) yani “Mavi Ekran”, Microsoft’un aldığı kararla artık yerini siyah bir ekrana bırakıyor. Yaklaşık 40 yıldır Windows kullanıcılarının korkulu rüyası olan bu ekranın renginin değişmesi, sadece görsel bir tercih değil; Microsoft’un güvenlik stratejisindeki köklü dönüşümün de bir parçası.

Güneş’in üstündeki gizli çizgiler ortaya çıktı

ABD’li bilim insanları, Güneş yüzeyinin şimdiye dek elde edilen en net ve ayrıntılı görüntüsünü kaydetti. Güneş’in yüzeyindeki yapılar ilk kez bu kadar yakından ve berrak bir şekilde incelendi.

Xbox’lar için özel VR; Meta Quest 3S Xbox Edition satışa çıktı

Microsoft ve Meta arasında gerçekleşen işbirliği ile ortaya çıkan Xbox’lara özel VR Meta Quest 3S Xbox Edition satışa çıktı.